En vecka

Jag har sa mycket energi efter helgen.
Jag ar mer kar an nagonsin & det bara spritter i hela kroppen.
Har nu inlett min sista arbetsvecka. Om exakt en vecka bor jag i lagenheten pa heltid.
Vi far se vad det blir for jobb framover men jag har kanske nagot ordnat tillfalligt.
Vill inte skriva om det dock innan jag vet sakert.
Denna veckan kommer det verkligen bli upp till bevis om jag har utvecklats som barnflicka da jag ska spendera flera dagar ensam med barnen.
Spannande! Jag ar supertaggad & kan knappt vanta.
Ser det som en riktig utmaning.

Nu ska jag borja gora mig redo for att ta upp pojkarna efter vilostunden.
Vi ska nog ut & leka i parken.
Solen skiner & det ar dumt att slosa bort en dag sittandes inomhus.

Kommentarer
Postat av: mammi

Du kommer att klara dessa dagar galant! Du är född till detta! Önskar dej all lycka! Kraaaaaaaaaaam

2010-05-10 @ 21:16:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0