Festival!

Det var en annorlunda festival vill jag lova.
Men valdigt roligt eftersom jag fick traffa massa trevliga & intressanta manniskor.
Solen gassade hela dagen & vi lallade runt hela dagen bland band & en enorm folkmassa.



Vi drack ol & madde allmant bra.



Toalett-lasning.




Andrews van Christian som var underbart rolig.


Vi var hemma redan vid 9 & at indiskt, kollade pa en film & slocknade 11.30.
Lang dag blev det ute pa faletet.
Jag var helt slut eftersom jag halsat pa en miljard nya manniskor & irrat runt i solen.

Nu har vi precis slitit oss upp fran soffan.
Jag har grinat ihjal mig till The Lovely Bones. Se den inte!
Uh vilken sorglig film!

Nu ar det dags att traska lite i solskenet & fa nagot i magen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0