Fredag

Antligen ar fredagen har!
Som jag har langtat efter Andrew denna veckan.
Sarskillt nu efter alla skitnyheter.
Vill bara aka hem & kramas med honom.
Och det ska jag gora snart.
Nya tjejen har kommit nu & vi ska forst spendera eftermiddagen i parken.
Sen aker jag raser till taget.
Har gatt med pa att ga pa konsert ikvall for att fa tankarna pa nagot annat.
Vi ska se HIM & jag ser verkligen fram emot det.
Vet att det varsta man kan gora ar att grava ner sig.
Men just nu kanns det faktiskt bara piss.
Tur ar det att solen skiner, att det som sagt ar fredag & att jag har en hel helg pa mitt att ta igen mig.
Det behovs.
Hoppas alla ni dar hemma mar bra.
Saknar er.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0