Galet!

Ja det kan man saga att det varit.
Dom senaste dagarna altsa.
Nya tjejen har funkade inte alls & nu har hon rymmt.
Jag kan inte skriva om detaljer, men det har minst sagt varit turbulent!
Sa detta innebar att jag kommer jobba kvar har sporadiskt fram tills A & M aker till Italien i Juni da det var menat att jag skulle jobba under deras semester. (Vilket jag fortfarande ska gora)
Men jag kommer bo hemma i New York med mannen!
Ar sa glad att jag inte behover lamna pojkarna.
Herregud vad jobbigt det var att bara tanka pa det.
Sa allt loser sig tillslut.
Sa nu kollar jag flyg till Colorado om 2 veckor.
Sen fick jag reda pa igar att vi nog aker till Las Vegas i Juni eller Juli.
Och vi har fatt vara flyg bokade till Rockford i slutet pa Juli.
Massa bra saker som trillar in nu.
Mer skoj ar att min vardmamma har fixat en liten fest till mig idag.
Sa gulligt av henne.
Det var ju som sagt meningen att min sista dag var mandag, men nu ar det lite omskrukturering pa G.

Kommentarer
Postat av: Pappsen

Man vet vad man har, men inte vad man får ;)



Härligt gumman med alla resor!

Avundsjuk som bara den.

Kramar i massor

Pappa

2010-05-12 @ 15:42:01
Postat av: Anonym

Hahaha tur for dig.. Mer pengar :)

Hahaha sa hon har bara rymmt?

2010-05-12 @ 16:21:24
URL: http://sofiebrissman.blogg.se/
Postat av: Fatima

Man vet aldrig vad som händer. Tänk att jag också kommer att vara i Las Vegas i Juni/Juli. Tänk om vi springer på varann ;)

2010-05-12 @ 18:46:23
URL: http://www.fatimaslillablogg.blogspot.com
Postat av: mammi

Allt händer så fort bara! / Alla hälsar kram!

2010-05-12 @ 19:56:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0