Gammelmorfar-Erik

Fick precis beskedet att du nu somnat in.
Maste vara skont for dig att antligen fa vila i frid.

Det kanns sa sorligt i kroppen.
Jag vet att det var dags & det var absolut inte chockbesked.
Men det kanns sa ledsamt.
Jag tanker pa hur mormor kanner & Inglouise..
Och mamma, Susanne..
Alla som vaxt upp med honom & har sa manga fina minnen.
Jag vet att alla kande att det var pa tiden, att det var dags.
Men det svider saklart i deras hjartan & jag onskar sa innerligt att jag kunde vara dar & krama.
Onskar annu mer att jag kunde fa vara med pa bregravningen.

Skickar massor med kramar & tanker pa er hela tiden.
Tanker ocksa pa dig Erik & hoppas du har det bra dar du ar.

Jag vet inte om man ska tro pa himmelriket & annat som man fantiserar om som kan handa efter jordelivet, men jag kan inte sluta onska att du sitter dar uppe nagonstans, med alskade Jonas..
Och nu kom kanlsostormen-Allan & svepte over mig..
Fan vad jag saknar Jonas.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0