HIM

Ah vilken bra konsert det var igar.
Ar sa glad att jag tog mig i kragen & gick dit.
Hade en superbra kvall med fina vanner & varldens basta man.

Vaknade idag klockan 8!
Herregud. Jag sov langre an 6!
Alskar att smyga ut till varan megasoffa & kura ihop mig med filt, dator & en film i bakgrunden.
Allt ar tyst & jag kan kika runt pa allt skrap jag vill i lugn & ro.

Efter det gick jag & handlade frukost. Stekte pannkakor & bacon.
Vackte en dod sill som lag i sangen.
Han slocknade igen sa fort maten var i magen sa jag gick ut pa en snabb handlingsrunda.
Det blaser sa forjavla mycket har just nu!
Helt sjuk vind.
Holl pa att blasa bort.

Nu vantar jag pa att tjejorna ska komma ikvall.









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0