I DID IT!

Tjoohoooo.
Jag klarade mina 4 dagar.
Nu ar A & M pavag hem fran flygplatsen & strax dimper jag ner i sangen.
Dagen har varit TOPPEN!

Vi har pysslat fodelsedagskort till M & bakat cupcakes.
Lagat mat, stadat, lekt ute, blast bubblor, vandrat i skogen & massa annat skoj & stoj.
Jag ar helt fardig!
Ville att huset skulle se perfa ut nu nar dom kommer hem sa jag har sprungit runt & fejjat som bara den.
Allt ar tipptopp!
Fick aven besok av min alskade alskade man som hamtade med sig min stora, sista, resvaska sa jag inte slipper bara pa den imorgon.
(Ja, jag har valrdens mest underbara man!)


Imorgon flyttar jag hem pariktigt!
Kan inte beskriva i ord hur LYCKLIG jag ar.
Lite suddiga kort fran mobilen.
Men det far duga.
Nattinatt

Kommentarer
Postat av: Pappsen

Härligt gumman, nu börjar nästa fas i ditt liv !!

Njut av detta, det är du värd.

Nu är det kanske dax att byta blogg namn?

Jenny Benny på plats i USA ;)

PS! Glöm inte att tömma datorn på bilder !



Ett ton med kramar

Pappa

2010-05-17 @ 07:40:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0