Jag vill bara skrika & gråta & slå sönder något.

Jag kommer inte komma hem..
Jag måste ställa in.
HELVETETSJÄVLASKIT!
Vet inte vart jag ska göra av mig själv just nu.
Ligger bara här i rummet & tokgråter.
Jag behöver min familj, behöver se mina vänner.
Jag längtar så mycket efter alla så hjärtat värker.
Har varit så glad ända sen jag bokade flyget.
Allt har kännts så underbart.
Jag har planerat & fixat & tänkt igenom så mycket.
Andrew skulle komma en vecka efter & ha semester & få se Karlstad & alla jag älskar.
Men nu blir det ingenting..
Vet inte när jag ska kunna komma hem nu..

Jag har redan jobb i mitten på Juni & jag måste börja jobba efter det för att kunna betala hyra osv här.
Jag kan inte bara ta ytterligare 2 veckor semester.
Och nu måste jag börja toksöka jobb.
Vad fan ska jag göra här halva jävla maj & juni!?!

JAG VILL HEM!
Jag behöver er där hemma. Jag saknar ihjäl mig.
Jag hatar detta helveteslandet just nu.
Vad gjorde jag för att förtjäna detta!?!
ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅH.

Och jag missar lillebrors student..
Helvete vad det vad det gör ont i hjärtat.


Kommentarer
Postat av: Stina

Åhhh gumman. Får ont i hjärtat bara av att läsa allt detta!!! Lider med dig.

Varför får du inte åka hem, hinner du inte få ditt tillstånd?



Jag är ju kvar här maj & juni ;) vi kanske kan träffas nån av helgerna framöver & hitta på ngt kul!



Ta hand om dig gumman. På nåt sätt kommer det lösa sig förr eller senare!!!



Massa pussar & kramar till dig <3

2010-05-06 @ 04:14:50
URL: http://365dagariusa.blogspot.com
Postat av: Anonym

awww im sorry :S

2010-05-06 @ 05:59:02
URL: http://mylifeinthecity.blogg.se/
Postat av: Hanna

Neeeeeej!!! Det är inte sant?! Men jävla skitland! Du MÅSTE ju få komma hem ett tag!!!!

Varför varför????? Jag längtar så efter dig :(

puss gumma!!

2010-05-06 @ 09:47:36
Postat av: Sabina

Fan vilken mardröm! Jag vet inte vad jag ska säga, men ville ändå lämna en liten "heja jenny" kommentar..

2010-05-06 @ 21:27:16
URL: http://imstilllearning.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0