Jävla skit!

Åååh vad jag blir aaaaaaarg!
Efter att ha försökt att nå det där jäkla stället som drygar med mitt resetillstånd i timmar, kom jag tillsut fram.
Fick prata med en tjej som pratade sjukt snabbt.
Jag bad henne att sakta ner för jag förstod verkligen inte alls vad hon frågade efter.
Då repeterar hon ingen. Men denna gången ännu snabbare!
Jag fattade fortfarande noll & sa återigen: Snälla repetera långsamt för jag är inte härifrån & har svårt att förstå era jäkla fackliga termer över telefon. (Nej jag svor inte, men jag blev irriterad & ville..)
Då suckar hon bara högt & säger: " Jag förstår inte vad du vill?"

MEN EH! Jag vill bara att du ska prata långsamt & förklara vad du pratar om PUCKO!
Då blev hon väl trött på att jag är en segpotta som inte fattar all engelska & la på.
TACK FÖR DEN!
Jag är så arg & ledsen att jag går i bitar snart.
Ofta när man försöker göra ett telefonärende här så är telefonisterna inprogrammerade på att prata skitfort & ofta är dom från andra länder. Det är supersvårt att höra vad dom säger..

Vet inte alls vad jag ska göra nu..
Jag vill verkligen veta hur jag ligger till i min process, om jag ska få åka hem eller inte..
Och Andrew får inte ringa åt mig. Om han skulle göra det måste jag vara närvarande & det funkar inte för dom har bara öppet måndag - fredag. SUCK!

Och nu började det åska också.
Bajs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0