Magkniiiip

Usch vad jag har gatt runt & matt daligt.
Funderat ihjal mig. Gratit. Funderat igen.
Fy i helvete vilket jobbigt besked detta var..
Bara funderar pa allt jag kommer missa. Alla jag saknar.
Hur mycket jag saknar alla..
Fy fan..
Inte latt alls.
Sa fruktansvart ledsen ar jag.
Som tur ar har jag varldens mest underbara man som gor allt for att forsoka muntra upp mig.
Imorgon ska vi pa H.I.M konsert.
Fick reda pa det nyss.
Underbar ar bara fornamnet.
Han ar helt fantastisk.
Ar sa lycklig att jag ar fast i detta javla skitlandet med varldens basta manniska.
Har varit pa svenska affaren har idag ocksa.
Kopte massa godis & inredningssaker pa rea.
Och jag at upp allt godis nyss bara for att jag ar ledsen.
Det var MYCKET godis.
Jag har ONT i magen.
Jaja..
Nu ska jag Skypa med Andrew & sen hoppa i sang.
Sover nya sangen nu eftersom nya AuPairen kommer imorgon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0