Nanny Diaries

Saklart att det blev regn & rusk nu nar jag har ledigt.
Och saknar pojkarna gor jag.
Och Andrew ska till jobbet.
Fast det ar bra att jag far lite egentid.
Jag har varit uppe nastan en timme nu redan & tanker snart slanga pa mig klader for att storhandla.
Det maste vara det basta som finns. Handla mat altsa!
Jag blir alldeles lycklig nar jag gar & plockar i affaren.
Minns nar jag var liten & kunde kilopriser pa ost & alskade att jamfora priser. Haha.
Jag vet att jag ar konstig.

Kollade pa Nanny Diaries igar btw..
Det skulle jag aldrig gjort.
Fick rysningar & kunde knappt titta ibland.
Jag vet att det faktiskt ar sanning i mycket som hander i filmen.
Jag vet att New York ar extremt nar det kommer till beteende hos familjer osv.
Det ar en valdigt stor skillnad till vad jag ar uppvaxt med.
Livet i New Canaan ar otroligt olikt ocksa & det har varit jobbigt med alla olikheter ibland, men det kan jag hantera.
Men detta med Upper East mammorna vad bara for mycket..

Just nu kollar jag pa andra jobbmojligheter.

Kommentarer
Postat av: Vicktoria

Hej Jenny!!

Vicktoria i samma klass på gymnasiet!!

Läst din blogg sen du åkte typ till usa, följt din resa varje dag. Måste bara säga att det vart super kul och följa dig och det är så roligt att se att du fått det bra där borta!! Önskar dig all lycka till i staterna!! Kram kram

2010-05-18 @ 17:42:01
Postat av: Jenny

Men heej Vicktoria! :)

Vad roligt att du foljer min blogg!

Och tack for kommentaren! Varmer supermycket!

Hoppas allt ar bra med dig ocksa?

Du bor i Sthlm fortfarande?

Stor kram!

2010-05-19 @ 23:14:45
URL: http://jennybenny.blogg.se/
Postat av: Tiniusellen

I love this page.

2012-01-27 @ 12:12:17
URL: http://tiniusellen.blogyd.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0