SATC 2

Det blev utekall igar iallafall.
En barndomsvan till Andrew ringde pa kvallskvisten nar vi satt pa uteplatsen i mysisar & drack ol.
Det blev till att svira om snabbt, ata en pizza & sticka in till en krog.
Superskoj hade jag!
Vilka mysiga manniskor.
Vi fnissade oss hem runt midnatt & at resterna av pizzan
Dom har en biosalong har nere i kallaren sa vi kollade Willy Wonka and the Chocolate Factory fran 1971.
Bra kvall!

Nu dor jag snart av kaffesug. Hunrgig borjar jag bli ocksa.
Runt lunch ska vi kolla Sex And The City 2.
Vill inte ga pa kvallen nar alla tjejer sitter i finklanningar, klackar & fnissar.
Har hort att filmen ska vara ganska dalig faktiskt men jag maste se den!



Kommentarer
Postat av: mammi

Hej hopp! Nu ska jag sticka till Koriander för sommarpremiären på terrassen! Synd att du inte kunde vara med!

Saknar dej älskade unge!

Tur att jag har två kvar här hemma.

Kram

2010-05-29 @ 22:03:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0