Sista helgen

Da ar snart min sista helg slut.
Konstigt det kanns.
Nasta helg ska jag jobba eftersom vardisarna aker till Las Vegas.
Sen bor jag har i min fantastiska lagenhet med underbara mannen pa heltid.
Underligt men som jag har langtat!
Ska se till att gosa sa mycket jag bara kan med mina smatroll denna veckan.
Tur ar att vi bor sa nara varandra sa jag kommer kunna se dom ofta.
Trodde aldrig att det gick att alska tva sma barn sa mycket!
Fin kansla.

Igar hade vi lite tjejsammankomst har hemma hos mig.
6 av oss tjejer som akte hit tillsammans drack vin & babblade i timmar.
Tank vad mycket som hant pa bara ett ar.
Borde gora en ars-resume.
Men inte nu, ar alldeles for trott for det.
Ska kolla klart pa varldens mest sjuka film som Andrew valt & kanske ta en tupplur.
Myspys sondag.

Kommentarer
Postat av: Feben

Hey Jenny! Tack for igar! Kul & catch up lite & se hur du bor! Hoppas sista veckan pa jobbet gar fort nu! HuGz F

2010-05-10 @ 04:22:15
URL: http://mylifeinthecity.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0