Sushi

Jag ar sa trott sa jag skulle kunna somna staendes.
Vanligtvis sover pojkarna middag en svang & jag har kunnat springa lite pa lopbandet & vila.
Men idag fick lilla C for sig att inte sova, utan forsoka springa ut ur rummet.
Han hade formodligen haft en sa otroligt rolig formiddag med kusiner & restaurangbesok sa han inte alls ville sova.
Sa vi fortsatte dagen efter en stund & nu kanner jag verkligen att all energi gick ur mig.
Tur att det ar nattdags.
Idag har fantastiska Farmorn bjudit mig pa bade lunch & middag.
Sushi fick det bli ikvall & jag ar saaaaa matt!
Jag tror jag slog rekord i antal rolls.  Haha.
Ska forsoka haffa mannen en snabbis & byta ett par ord med honom.
Sen kryper jag ner under tacket.
Imorgon ar det sista dagen ensam med pojkarna.
Farmorn ska lamna oss redan klockan 10 pa morgonen.
Men det klarar jag galant!
Jag har mandag i sikte & mandag betyder att jag ska fa se alskling igen & FLYTTA hem!


Wooohooo!

Kommentarer
Postat av: Tormoddina

I just visited your site...its abosolutely wonderful... Best of luck to you! You must have some great inspiration in your life. Take care

2011-06-24 @ 12:54:05
URL: http://tormoddina.bloghy.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0