Ta lax, det är dyrt

Rudolf: "Den här regeringen gör mig galen! Titta på det här! Vad är det för kvalitet på granar numera!? Det är miljöpolitik. den är ju så slö och så vek! Den kan inte ens hålla ett litet ljus! Så såg inte granarna ut när jag var grabb, de var starka..!"

Karin: "Rudolf, det KAN vara så att det inte helt och hållet är re...geringens fel, utan... "
Rudolf: "Du försvarar dem alltså!?"

Hahah. Jag kissar snart på mig av skratt.
Har suttit på Youtube & tittat Sunes Jul nu på morgonen.
Skit-tidigt är det, jag ska på semester snart & det är mitt i sommaren här.
Jag vet, jag är konstig.
Men det får mig glad.


Sol i sinne, brun inne
/ Bänny

(Ber om ursäkt till alla er som inte kollat på Sune 7539864568315 gånger & fattar noll. Rekommenderar er dock att genast knappra in Sunes Jul på Youtube & börja på avsnitt nr 1. Ni kommer inte ångra er)

Kommentarer
Postat av: Pappsen

Jag säger bara en sak, PULKAPAPPA !!!!!



Ha en skön semester båda två!

Kramar i massor

Pappa

2010-05-26 @ 14:00:44
Postat av: Fatima

Jag fattar allt and I love it! Pepparkaksbaket! Julbordet! Fantaaaastiskt! Sunes sommar är inte illa den heller.

2010-05-26 @ 17:52:30
URL: http://www.fatimaslillablogg.blogspot.com
Postat av: RDLF

HAAAAAAAAHAAAAAAAAAAA! finns inget bättre!

:D

2010-05-26 @ 17:52:34
Postat av: Hanna

Hahahahaha!!!! Jag dör!! I Love it!!! älskar när "tuss är död" och när de limmar fast hatten på Rudolf. "Familjen!!!!"



Minns du en viss efterfest när vi drog alla Sune och låg och kikade på Youtube??? Vilken kväll det var!

Puss

2010-05-27 @ 08:06:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0