Tisdag

Redan tisdag & vi har varit pa Elephant Steps idag.
Skulle ha varit min sista klass forra veckan, som jag skrev, men det har blivit lite snabba forandringar har i hushallet sa jag var dar idag igen & busade.
Love it!

Nu har jag precis kommit tillbaka fran en snabb springtur med Def Leppard i oronen.
Pratat med mannen & diskuterat lite minisemester-planer.
Som ni alla vet blir det inget Sverige & vi maste verkligen ivag for att fa lite tid tillsammans i lugn & ro.
Dags att se framat & positivt!
Detta ar mina & C:s senaste projekt. Charles & Google.

Kommentarer
Postat av: mammi

Du vackra dotter! Ha det så gott med mannen så ses vi när ? Nån gång i sommar hoppas vi!

2010-05-11 @ 20:47:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0