Ass Juice

Vi hade en toppenkvall igar!
Massa ol pa The Library.
Sen gick vi over gatan nar deras Happy Hour var over till Double Down Saloon.
Dar shottade vi Ass Juice. Haha.
Ja det later ju inte sa lockande. Inte nar man forklarar vad det ar heller.
Men det smakar helt okej!
Det ar en blandning av alla spritslattar & sen smaksatter dom det med fruktjuice.
Vi spelade finn fem fel pa en tv-skarm & drack mer ol & hade det allmant bra.
Pa vagen hem at vi pizza pa Two Boots, den basta pizzakedjan i New York.
Och vi stannade aven for att kopa en mjukglass fran Ray's Candy Store.
Detta stallet ar superkant & har varit oppet sedan 70-talet. Det var en medelalders herre som oppnade butiken & han jobbar fortfarande dar.
Och ni kan ju klura ut sjalva att den gubben ar ganska gammal..
Och han jobbade saklart nar vi kom, mitt i natten.
Jag ville ha en vanlig mjukglass i bagare, Andrew ville ha belgisk vaffla med vaniljmjukglass.
Jag fick min glass pronto & den var UNDERBAR.
Efter ca 15 minuter borjar vi dock fundera pa om han glomt bort Andrews bestallning, men det hade han inte, det tog bara lite tid sa han..
Ungefar ytterligare 10 minuter senare kommer han ut med Andrews bestallning.
Det ar en stor mumsig vaffla. Med glass OCH gradde, bananer, chokladsas & OST!
Hahaha.
Dom saljer aven korv, pomfritt osv pa detta stallet & bredvid grejen som sprutar gradde, ar smalt-ost grejen.
Han var sa vilsen stackarn!
Andrew som hatar bananer, inte gillar gradde eller chokladsas & absolut inte OST pa sin glass, sa vanligt att han var allergisk & att detta var ju faktiskt inte alls vad han bestallde.
Gubben blev lite ledsen & sa att det ar sa han gor till alla, har alltid gjort & dom alskar det.
Haha. Jag undrar om nagon fatt ost pa sin glass dock..

Men han gick tillbaka for att fixa en ny, vilket tog ungefar ytterligare 20 minuter, men det var den mest underbart goda glass + vafflan jag atit i hela mitt liv.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0