FRITA

Idag ar det inte vilken dag som helst mina kara vanner.
Det ar min lillasysters fodelsedag!
Whoohooo.
Nu fyller hon 21 den fagra damen & kan komma till New York & harja fritt pa nattens gator med mig utan fiffel & trix.
YES!

Frida - Jag firar dig har hemma med dom basta Sunes Jul-avsnitten.

Sune: Varför skriver du S på den där fula getebocken?!
Håkan: För att den heter S-s-sigurd (?)
Sune: Det tror jag inte ett ögonblick på!
Sune: Här har du Holger!
Håkan: Här har du Sofie!!
Sune: Den hette ju Sigurd nyss!
Håkan: Men det är hans fru!

Hahahha.
Jag kan kolla dag ut & dag in..

Iallafall.
GRATTIS lillasyster.
PUSS



Kommentarer
Postat av: Frida

HAHAHAHA, jag kunde inte bli mer hedrad!

Nu är det snart dags att sätta på min kära sunes jul dvd!

Tack kära syster, min kväll blev genast mycket bättre!

Ses snart :) Puss , älskar dig

2010-11-22 @ 19:11:23
Postat av: Hanna

Kkkkkkanssskkeeee eeen huuuuunnd!!!!

2010-11-22 @ 21:40:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0