Fy pa mig!

Vissa saker ar jag sjukt dalig pa.
Bland annat:
- Ta bort gammalt nagellack. Det bara sitter dar i veckor & ser fult ut.
- Handla (mat) fornuftigt. Jag blir galen i en mataffar & tycker att jag behover ALLT.
- Packa resvaska
- Ha talamod
- Smorja in mina frasiga fotter samt fila dom.
- Ga pa massage nar ryggen ar som pansarstal
- Forandringar i mina planer (aven om den ar pyttepytteliten)

Nu kan hinner jag inte skriva mer for jag maste kila ner till bajken.
Ah! Dar har vi ju en till solklar!
- Sitter vid datorn alldeles for lange & glommer bort tiden.

Men ALDRIG kommer jag forsent. Mm just det!
Det ar jag en javel pa.
Jag ar ju saklart sjukt bra pa manga saker.
Typ som att laga kottbullar, stada badrummet & ata mat.
Det ni!

Kommentarer
Postat av: Pappsen

...och vara en bra dotter !

idag är det en månad kvar !!!!!!



Kramar i massor'

2010-11-18 @ 16:15:08
Postat av: mammi

Okej, du får göra köttbullarna till julbordet!!!!!

2010-11-18 @ 17:54:20
Postat av: Amiralise

Great work! It very impressive. Your web site is helpful. All the best!

2011-01-06 @ 21:04:30
URL: http://amiralise.blog13.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0