Karate Kid

Jag ar sa besviken!
Trots att skadespelarna gjorde ett ypperligt fint jobb & att jag verkligen tycker om storyn, var jag uttrakad nastan hela filmen igenom.
Kanske for att jag visste vad som skulle handa?
Jag vet inte.. Men tyvarr kommer denna film icke att ses igen.
Ge mig originalet!

Jag lagade forovrigt sjukt god indisk mat igarkvall.
Tank att jag borjar bli lite mer huslig.
Helt otroligt.

Och jag har fatt en ny dille!
Denna gangen ar det ingefaragodisar. Fran Kina.
Det later sa ackligt & nar jag sag dom ville jag inte ens stoppa en i munnen.
Men det ar ju sjukt javla gott altsa!
Sa nu har jag kopt 10 pasar.
hahaha.
Lika bra att ga ALL-IN!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0