nej nope nix

Ingen bra morgon.
Mardrommar & annat trist hela natten.
Jag kanner mig seg & noll utvilad.
Ska bli skont att hoppa upp pa cykeln & trampa till lillbebis.
Hon gor mig glad!

Ikvall skulle jag varit pa Andrews jobbs julfest, men jag har noll lust.
Hade hemskt garna sett den stora granen vid Rockefeller Center, tandas.
Men julfest = megafylla.
Och nar det inte ar ens eget jobb + kollegor & man maste jobba dagen efter, ar det ingen hit.
Jag hade tankt aka hem sjalv tidigare, men pa grund av incidenten i torsdags, ar jag skitfeg att ga runt sjalv.
Sa jag skippar & tar en ensamhemmakvall istallet.
Behover ta hand om mig sjalv, se pa Jenny-Tv & ata Jennys favoritmat.
Och massage behover jag ocksa, men det hinns inte med ikvall.

Jag behover verkligen nagot uppmuntrande!
Usch vad trist jag skriver.
Men men, alla dagar kan inte vara megaroliga dagar.
Dags att jobba!

Kommentarer
Postat av: mamsen

Bara 18 dagar kvar nu...:)

2010-12-01 @ 00:41:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0