Onsdag

Men herreguuuuuuuuuuuud!
Om en manad flyger jag ifran New York till Sverige!
Gissa om jag langtar.
Min enda oro ar dock om vi ska fa med oss allt i resvaskorna.
Jag har kommit igang med julshoppandet & ja..
Det ser ju inte sadar superljust ut.
MEEEEEN.
Jag far val lamna lite klader har & kopa nya i Sverige.
Inte varre an sa.
Julklapparna ska med!

Jag borjar fa extrema cravings efter svenska saker.
Honokaka med extrasaltat Bregott, med rokt skinka & kramig ost.
MMmhmhmhmmmm..
Och en kanelbulle.
Och revbensspjallen pa jul.
Och potatisgratang.
Och och och och.. ja jag kan fortsatta i evighet.
Nagot som ar riktigt konstigt ar att jag inte saknar godis alls langre.
Inte det minsta.
Jag har nastan slutat ata godis (?!)

Och ja just ja. Vet ni vad?!
Jag har slutat missbruka Pepsi Max.
Det ar snart 2 manader sen jag drack nagot annat an vatten, kolsyrat vatten & ol/sprit.
Men inget mer.
Saknar det inte alls. Mindre magont & kramp bara.
Hejja det!

Kommentarer
Postat av: mammi

Du! Det där med godis ska vi nog se till att du äter när du kommer hem, julgotter!!! mums!

2010-11-17 @ 18:16:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0