Otacksamt

Jag blir sa ledsen varje lordag/sondag.
Och dom flesta ovriga dagar i veckan ocksa for den delen.
Alla forutom fredag.
Varfor detta nu da? Tanker ni.
Jo, nu ska jag beratta for er.
Fredagar ar min hemmadag.
Jag stadar, handlar, pysslar & donar.
Pa eftermiddagen ser hemmet helt fantastisco ut.
Pa lordagmorgon nar jag vaknar upp, ar det redan dammigt pa somliga stallen, det ar smulor i soffan osv osv.
Detta ar, den mest otacksamma lagenheten jag nagonsin haft nar det kommer till stadning.
Det blir skitigt direkt.
Allt detta tackvare New York & allt city damm..
Inte gor det saken battre att dom fortfarande bygger & tjoar precis utanfor.
Suck!

Idag ar jag lite extra arg for det ar lite ackelvarning nastan pa golvet & jag stadade sa himla nyligen!
Mamma - du vet hur det ar!

Grr..
Jag vill ha min svenska dammsugare.
Det skulle suttit fint att ta en svangom med den i detta nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0