Problem

Nu kommer snart ett litet problem uppsta & forsvara ett redan befintligt.
Sahar ar det: Imorgon aker Andrew bort pa jobb & kommer hem sent torsdag kvall, vilket innebar ingen dator for Jenny.
Ughh..
Iallafall.
Jag har telefonen- I know.
MEN! Ibland nar jag skickar ett svar till er pa facebook eller mail, sa far ni inte mitt svar?!
Och jag vet inte detta forran ni skriver nagot i stil med: Hallaaa?! Kan du svaraaa?!
Och jag tror att jag redan svarat for enligt min mobil, ser jag mina svar klart & tydligt.
Har ingen aning om varfor det ar sa!
(Ibland star det dock att jag inte kan skicka svaret & nar jag kommer hem pa kvallen kan jag rent av glomma att svara & det ber jag om ursakt for..)
Ah. Iallafall.
Sa fran & med imorgon blir det inget bloggande tom. torsdag/fredagmorgon.
Och att svara pa era meddelanden/mail kommer inte bli enkelt.
Liten varning sadar bara.

Ha en bra mandag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0