Race day

Aaah jag ar sa glad idaaag for det ar New York Marathon & det ar folkfest pa gatorna.
Tankte forst som forra aret, aka till Central Park & kolla slutspurten, MEN, nar vi kollade kartan, ser vi att dom kommer springa precis utanfor dar vi bor!
Fuck YEAH!
Ganska nojd ar jag.
Sa nu kollar jag pa TV:n & vantar pa att dom ska narma sig har.
Sen sticker vi ner & kikar.
Andrew ar inte taggad alls.
Haha.
Stackarn. Men idag ar det Jennydagen & han maste folja med.

Aaah jag alskar att kolla pa dessa manniskor som kampar sa mycket & det ar san gladje & stark vilja i dom.
Underbart.
Vilken otrolig prestation!
Och vadret ar helt fantastiskt.
Allt ar helt fantastiskt idag liksom.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0