Sa duktiga!

Ah vilken harlig kansla att kolla pa alla som sprang idag!
Det ar sa sjukt mycket folk (45.000!!) som springer & helt galet mycket publik som skriker & hejjar.
Jag skrek pa alla svenskar jag sag.
Haha.
Pa svenska saklart.
Dom blir sa glada & vinkar.
Ah jag onskar att jag kunde springa nasta ar.
Formen ar ju inte pa topp direkt & det ar ju ganska dyrt att anmala sig, men det verkar sa himla roligt pa ngot satt.

Nu ar vi hemma & lite stelfrusna efter att sta still sa lange i skuggan.
En pizza har precis bestallts & jag tror att det ar dags for ett par Twin Peaks-avsnitt.

Kommentarer
Postat av: Pappsen

Tänk om vi skulle kunna springa/släpa oss runt tillsammans !

Måste vara den ultimata loppet.

Kostnaden är ju dock helt enkelt hemsk. Det är också dyrare för mig som utlänning .

Kramar

Pappa

2010-11-08 @ 07:55:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0