Soffslummer

Efter att ha segat klart i soffan, tog jag ett djupt andetag for den enorma kraftanstrangningen att satta igang Skype.
Pratade med mamma, pappa, moster & liten fluke.
Det var sa utmattande att efter thai-lunchen, somnade jag i soffan medan Andrew masserade mitt huvud.
Det var inte helt fel ska jag be om lov att fa beratta.
Dock var han tvungen att vacka mig eftersom han har lite jobb idag.
Michael Buble spelar pa Madison Square Garden, men jag vill inte ga igen.
Varldens trakigaste artist. Haha.

Sa jag satte igang med lite smaplock har hemma.
En tvatt, diska lite.
Kolla pa mer tv, lasa bloggar. Haha.
Borde ga & handla mat, men jag vill inte alls, sa det kommer inte ske.

Nu tror jag att popcornmagen kurrar..
Later!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0