Blixten Allan

Herreguuuuuuuud vilken bixt.
Nu far minsann mannen komma hem for detta gillas icke.
Oj.
Nu kom det varning pa tv:n att man ska halla sig inne & inte sta nara nagot fonster.
Hjalp.
HJAAAAAAAALP.
Haha. Nejda. Sa radd ar jag inte.
Men jag gillar inte ovader!

Idag har jag inte matt sa bra pga gardagens fettomat.
Sa det dricks avslappnande te & ats popcorn ikvall.
Maste lugna lilla maggen lite.
Mygghelvetena fortsatter surra runt & jag har minst 94257 bett.
Japp. Det var min dag det.

Nu ska jag ringa mannen sa han inte blir grillad dar ute.

Kommentarer
Postat av: mammi

Bara det inte är bevingade bed bugs ni har?! Har du hittat nån än?

Har nyckeln kommit?

Kramar i massor

mamma

2010-10-12 @ 11:32:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0