Do NOT eat

Okej.
Jenny lagar mat i detta nu.
Pasta, kottbullar & italienspasta-sas.
Gooott!
Till detta hade jag kopt ett valdigt gott italienskt brytbrod som man bakar i ugnen tills det blir krispigt & gott.
I brodpaketet sa fanns det en liten kryddpase.
Jag trodde att det var basilika & salt som det skulle vara smaksatt med enligt paketet.
Jag kryddar, stoppar in i ugnen & tar ut det.
Ser hur gott ut som helst.
Resten av maten verkar bli fantastiskt perfekt just idag.
(Ganska ovanligt nar man heter Jenny Lonnstam)
Iallafall, jag tankte lasa pa kryddpasen vad det var, sa jag minns till nasta gang jag koper samma sort, ifall det finns olika smaker.
Pa pasen star det. DO NOT EAT!
Det ar altsa bara en san dar pase som suger upp fukt sa inte hela yttersidan pa paketet blir kletigt.
BRA JOBB!
Det star overallt pa paketet.
DO NOT EAT, DO NOT EAT.
Det ar till&med en bild pa en man som ater paketet, i en varningstriangel & ett stort kryss over.

Suck.. Vad trott jag blir pa mig sjalv.

Kommentarer
Postat av: pappa

detta är vår lilla vimsenytta !

tur att du inte "kryddade" hela anrättningen.

kramar i massor!

pappa

2010-10-13 @ 05:24:09
Postat av: mammi

Ni hann väl inte äta det hoppas jag!?

2010-10-13 @ 10:00:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0