Helg!

Yepp. Nu ar det helgen.
Oooh aaaah tralalaaa.
Dock startade den inte sa bra igarkvall.
Mamma & pappsi lamnade ju for att aka pa minisemester till Kanada & se Niagarafallen.
(Jag ar inte ett dugg avundsjuk!!)
Och Andrew satt fast pa en flygplats i Atlanda hela dagen.
Detta betydde ensam Jenny. Vilket ibland ar skont, men igar ville jag liksom ha lite sallskap.
Och det var bara baj-tv + mannen hade datorn. Sa det var ganska skittrist att vara hemma.
Meeeeen. Jag gjorde det basta av situationen.
Popcorn + Jersey Shore.
Sen lagade jag lite mat at min sent hemkomna andra halft & tvattade lite.
Hur bra fruga kan man bli liksom?!
Iallafall.
Slut pa denna arbetsveckan, som forovrigt har varit den basta hittills.
Lillskrutt & jag har fest varje dag & tycker det ar kul att umgas nu.
Tjoohej for det.

Annars da..
Vad gora idag?
Det regnar fortfarande ute. Det ar ackelvader.
Sa jag ska agna min dag at att tvatta lite.
Ligga i soffan.
Svara pa alla FB-meddelanden, mail osv jag inte svarat pa.
FORLAT! Jag vet att jag ar den segaste segpottan ever.

Borjar med en kopp kaffe forst.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0