Mera jobb

Altsa, inte fler jobb, utan fler timmar denna veckan.
Dessa timmar infaller sjalvklart pa kvallen, nar lillbebis & jag ar ganska trotta.
Och ar lillbebis trott, vill hon sova eller skrika.
I mitt fall, mest troligt skrika.
Sa jag hoppas, hoppas hoppas att vi kommer klara dessa dagar utan att behova kopa oronproppar.
Det spelar liksom ingen roll hur mycket  man vaggar, vyssar, pussar & gosar. Det finns en viss "tid" pa kvallen nar de flesta barn blir som sma monster & allt blir superjobbigt.
Vet ej varfor.

Aaaaalrajt.
Kanske dags att rora pa rumpan & satta pa sig lite klader.
Har en san himla stor lust att ha pa mig tjocka mysklader.
Det ar sadar ruggigt ute & jag ar sa seg fran helgen.
Kan man vira filten runt sig istallet for jacka kanske?
Det vore det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0