Mygghelveten!

Hur i helvete tar sig myggen anda hit upp & in genom vara fonster?!
Hatar att vakna att myggsurr mitt i natten.
Ughh..
Som gradden pa moset har jag matt superilla hela natten eftersom Andrew overtalade mig att testa Amerikans "Soul food".
Jag hade deepfried chicken (inte sma bitar, utan en vinge, en klubba & bit file tror jag) med mac&cheese & en biscuit.
Det var helt okej. Biscuitgrejen var underbart god. Som ett wienerbrodsbrod fast lite mer brodkonsistens & utan socker.
Mac&cheese ar fortfarande ingen hit for mig, men det gar om man lagger till lite parmesanost & svartpeppar.
Och kycklingen at jag inte sa mycket av. Det var ganska tungt om man sager sa..
Men gott.

Iallafall.
Efter en stund borjar Jennys mage saga, "Neeeeeeeej Jenny! Vad har du atit nuuu? Idiotiskt matval. Nu ska du fa igen for att du stoppar i dig denna skiten!"
Och ja, dar borjade det. Aj aj aj.
Tabletter har jag tagit (jag som aldrig tar tabletter), vatten har jag druckit & djupa andetag har jag tagit (for att slippa spykanslan).
Usch.
Aldrig mer ska jag ata den dar maten.
Nooo way.

Nu ska jag ta nagra extra djupa andetag & hasa ner mot cykeln.
Dags att borja ny jobbvecka.
Tjo.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0