Namnsdag!

Jeeeppp.
Idag ar det Jennsans dag.
Tjoho for mig.
Dock blev dagen liiite katastrofal.
Det borjade imorse nar jag skulle cykla till jobbet.
Da har nagon last fast delar av min cykel i dennes las.
WTF?!
Fick ringa mannen som fick ge min pappa en skruvmejsel, han fick sen springa ner & skruva upp min cykel sa jag kunde trampa till jobbet.
(Jag kom i tid!! Hur det kunde handa vet jag inte..)
Senare pa eftermiddagen ska jag ut & promenera med lillbebis & efter en stund fragar en ung dam mig vanligt om jag tappat knappen till byxorna.
Det hade jag.
Och dar sken halva min bak for allmanheten utan att jag markt nagot?!
Hur hander det liksom..
Jaja. Jag fick dra upp dom & halla i, anda tills jag hittade sakerhetsnalar i en affar.
(Sjalvklart var dom slutsalda i forsta)
Sedan kommer jag pa att mamma & pappa, som ar pavag till Sverige, har min hemnyckel.
SUCK!
Inte roligt.
Sa jag fick tvinga ett stycke man att komma hem tidigare.
Och ja..
Nu ar jag hemma.
Hel & ren.

Hemma ar det ocksa rent.
Mamma & pappa ar borta & det kanns lite sorgligt.
Alldeles tomt ar det.
Men snart ses vi ju igen. Som tur ar!

Och nu kom pizzan.
Och Andrew hade kopt mina favoritkakor.
Och Mad Men ska vi kolla pa.

Dagen slutade valdigt perfekt anda.
Jenny-dagen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0