Popcornkungen

Det ar jag det.
Herrejisses vilka goda poppisar jag fixar.
Sitter med en bunke lika stor som badkaret & ska kolla strunt-tv, eventuellt nagon film.
Jobbet ar ganska kravande just nu eftersom lillbebis aldrig ar riktigt nojd.
Jag tror att hon fatt separationsangest, samtidigt som hon haller pa att fa tander, haller pa att lara sig krypa osv osv..
Maste vara stressande nar man ar sa liten.
Sa, jag ar ganska trott idag.
Ensamkvall eftersom gubben ar pa konsert.
Jag ville inte folja med idag utan tar en Jennykvall sa jag orkar med jobbet imorgon.
Och efter imorgon ar det helg igen!
Hu sa fort det gar!

Kommentarer
Postat av: Hanna

Kan vi inte fixa ett badkar fyllt med popcorn så vi kan sitta där i med några kalla och tända massa ljus när du kommer hem till Sverige??? Please!!!

2010-10-21 @ 22:19:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0