Pyssel

Ah vad underbart.
Jag bara luffar runt i fullstandig harmoni & pillar, plockar & pysslar.
Undebara mamma & pappa har ju stadat & hallt sa fint har under veckan, vilket vi inte riktigt hinner/har energi till under veckodagarna, sa det brukar vara fredagsuppgiften for miss Jenny.
Inte idag dock!
Och vi bestallde hem alla nodvandigheter fran hushallspapper, till tvattmedel, sa inget behover jag springa till affaren for att kopa.
Tvatten ar snart klar.
Mamma & pappa hjalpte mig att storhandla mat, sa det behover jag inte heller gora.
Ingenting behover jag gora.
Jag kanner inte for att shoppa & regnet vraker ner, sa jag kanner inte att jag behover ga ut bara for att vadret ar fint.
Underbara daaaag!

Kommentarer
Postat av: pappa

jag ska INTE ha credit för städningen!

det är flinka/goa mammas förtjänst.

2010-10-02 @ 04:16:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0