Boil in bag?

Jag behover lite mer fakta om boil in bag riset Ida.
Vad ar det?!
Allt ris som ar enkelt att koka vill jag kopa.
Vi har nu en riskokarmaskin som jag INTE ar kompis med.
Men inga bekymmer med det idag for jag ska gora megabunken popcorn ikvall.
Jag ringde mannen & sa att han far kopa med nagot till sig sjalv pa vagen hem. Haha.
En klippa till fruga, det ar jag det.

Halva arbetsveckan redan avklarad.
Dagen blev riktigt bra idag!
Antligen.
Det var valbehovligt.
Sovande, atande & glad bebis.
Dock har det borjat florera nagot slags magflunsa-ackelpackelvirus i vara kretsar.
Jag haller alla tummar & tar att det inte kommer till mig.

Kommentarer
Postat av: Ida B

Det är ris som ligger i en påse som man stoppar ner i kokande vatten, efter 10 minuter tar man upp påsen och har PERFEKT ris! Det är liksom små hål i påsen så allt vatten rinner av osv när man lyfter upp den (med en gaffel) Skulle inte kunna leva utan det. :D

2010-09-15 @ 19:19:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0