HejjaHanna!

Tack Hanna for forklaringen.
Jag satt & laste som en tok igar & det var tillslut vad jag kom fram till.
Har ju faktiskt pluggat NOLL infor detta val.
Men men, sa kan det vara.
Jag ar fortfarande frisk & kry. PEPPAR PEPPAR!
Andrew ar fortfarande lite halvrisig.
Det ar mandag.
Inte riktigt redo fpr att jobba, men plikten kallar.

Som ni kanske markt bloggar jag verkligen inte alls langre for allmanheten.
Eller, jo det gor jag ju eftersom min sida ligger uppe pa internet.
Men jag har tappat sjuuuukt manga lasare pga trista texter, noll bilder osv.
Jag vill inte ha nagon mellanstor blogg mer.
Jag vill liksom mer ha familj + vanner som laser for att halla sig uppdaterade.
Darfor ar det verkligen NOLL intressant att glida in & lasa for andra.
Men jag trivs att ha det sa.

Bara en liten parentes :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vassego goding =)

2010-09-20 @ 19:14:14
Postat av: Pappsen

Jag är nöjd!

Vi ses snart!



Kram Pappa

2010-09-20 @ 19:18:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0