Ingen Earl

Stormen som skulle dra igenom har igar & det var tok-varning om overallt, drog vidare nagon annanstans.
Earl heter han den busen & jag ar glad for det.
Nej tack till ovader & laskiga stormar med oanade krafter.
Vi at sen lunch pa en bar, jag & Andrew & sen akte vi in till Lower East Side for att mota upp hans van fran Chicago.
Vi babblade & barhoppade i timmar & hade det riktigt bra.
Den basta baren utan tvekan ar The Library i LES.
Riktigt sunkigt, rock-hak med varldens basta Happy Hour fram till klockan 8 pa kvallen.
Det ar alltid en for tva.
Kan inte bli battre.
Dom har alltid superbra musik, gillar man den inte finns jukebox & aven en stor tv-skarm med underliga filmer visas hela tiden.
Vi tog en taxi hem senare an planerat, kopte pizza & satte oss pa taket en stund for att beundra Manhattans vackra skyline by night.
Vackert ska ni veta.

Och nu ar det lordag.
Idag ska vadret bli toppen.
Sisadar 25 grader, sol & ingen fuktighet.
Och det ska fortsatta pa detta viset i flera veckor.
JAA!
Hejja hejja vadret.

Naepp..
Dags for kaffe & Mad Men

Kommentarer
Postat av: Nea

En för två låter inte som nåt vidare bra pris ;P

2010-09-04 @ 17:19:40
URL: http://n34.blogg.se/
Postat av: Anonym

Haha! Du har ratt Linnea.. jag var visst lite trott nar jag skrev inlagget :P

2010-09-04 @ 18:22:22
URL: http://jennybenny.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0