Kaos

Ah det blev lite kaotiskt har hemma igar kvall.
Jag ojade & ajade.
Lagade grot-ris IGEN!
Jag kan fan inte koka ris altsa.
Andrew kom hem med kakor som tur ar.
Man far kakor om man trillar av cykeln, sa jag kanske vill trilla liiiite igen nagon gang.
Eller nej. Men jag vill ha kakor.
Iallafall.
Mad Men skivan funkade inte.
FUNKADE INTE!
Vet ni hur ledsamt det ar?!
Jag blev sa arg att jag ville ga & lagga mig.
Da kom jag pa att jag inte kunde lasa cykeln ute nar jag hade trillat & fick tvinga ner mannen for detta uppdrag.
Sa idag maste jag lamna 5 minuter tidigare for att Nr.1 hitta cykeln, Nr.2 trixa upp hans ninjalasning.

Vill ha en battre dag idag.

Kommentarer
Postat av: Ida B

Har ni inte boil in bag ris? :D

2010-09-14 @ 19:10:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0