Sovmorgon

Jag tog sovmorgon!
Andrew blev dock sa glad nar han vaknade fore mig & sag att klockan var efter 9, sa han halvskrek ut "Baabe, you slept in" & dar vaknade Jenny & kunde inte somna om.
Tackar for den.
Det var nog arets storsta handelse for honom.
Haha.

Har dromt sjuka drommar om mina klasskamrater fran lagstadiet forovrigt.
Vi gick runt med kundvagnar & skulle ova pa att mota tre vilda djur i ett litet rum.
Vi fick ga in 2 & 2.
Men pistoler & grejer.
Djuren var vanner med lararna & dom satt pa sidan av.
Men dom sa inte hur vi skulle gora. Inte ens ett tips.
Jag fick mota nagra slags livsfarliga Lodjur & forsokte febrilt bladdra igenom varje blad av varldens storsta "hur man dodar vilda djur-bok" for att hitta svaret.
Min kompis forsokte skjuta dom blodtorstiga galningarna, men lararna hindrade detta i sista sekund varje gang.

Sa sjuk drom..
Det blev varre, men ni vet ju hur det ar..
Drommar tar en EVIGHET att skriva ner.

Sa, detta ar allt ni far.
Nu ska jag njuta av min sista lediga dag.
Kaffe & Mad Men borjar vi med.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0