TACK!

Ida.
Du ar min hjaltinna.
Jag ska kolla boil in bag ris nasta gang jag ar i mataffaren.
Det ar ju genialt!
Jag ska googla nu med en gang forresten!
hohohooo. Har ska kokas ris!

Och innan jag glommer!
Mamma & pappa - jag behover aromat & vaniljsocker nar ni kommer.
En liten parentes sadar.  Haha :)
Innan jag glommer.
Viktiga saker som man inte kan kopa har serni.

Jaaaa.
Onsdag ar over & jag steker kottbullar.
Mad Men blir det ikvall.
Skivan funkade ju inte i mandags till var fasa & nu har det kommit en ny.
Funkar inte denna laddar jag ner rubbet olagligt fran natet.
Jag maste se!
Sjukt bra.

Nej. Dags att sila pastan.
Aaaaah vad detta ska bli smaaarriiigt.

Kommentarer
Postat av: Ida B

Ja det får du kolla upp! Det är helt fantastiskt!

VAA har ni inte vaniljsocker? inte aromat? Trodde fan USA hade allt.

Sverige är snäbbet bättre. ;)

2010-09-16 @ 20:01:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0