2 lyckade försök

Jag fick min lilla korv att kissa utomhus!
Fast på takterassen. Och där får man inte vara just nu. Ooopps.
Men ärligt. Jag orkar inte få runt med sprängande huvudvärk & prata med alla tusentals människor som tycker att min Mally är finast i världen. Jag blir så glad & vill gärna stanna, men jag orkar bara inte idag.
Och när han kissade på taket, så blev jag så himlans glad att jag gick upp någon timme senare igen.
Okej okej.
Nog om hundkissprat.
Snart ska vi möta upp Andrew så jag kan springa in & handla lite mat.




Min gossekorv ligger & sover just nu.



Och jag ligger halvdäckad i soffan. Hej tröttJenny!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Inte blev du väl överraskad? Det är ett himla jobb med att få dom rumsrena, men tänk på att dom kissar där dom känner sej trygga./ mammi

2011-04-22 @ 22:48:09
Postat av: Therese

Hej finJenny! Härligt att vovven kissade ute :)

2011-04-23 @ 00:04:40
URL: http://kamtroll.blogg.se/
Postat av: Jenny

Mamma - Jag vet, men eftersom jag är sjuk blev det ungefär en miljon gånger jobbigare. Nu är allt bättre! :)



Therese - Du är för söt! :)

2011-04-24 @ 13:34:31
URL: http://jennybenny.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0