Äntligen lördag

Och så kom dagen jag väntat på så länge.
Idag är vi hemma alla 3.
Äntligen!
Vi ska besöka Marshmallows hunddagis som han ska bo på när vi reser till Barbados, äta lunch, möta vänner för en öl & sedan äta middag.
Jag är så extremt pizzasugen så jag tror jag smäller av, så det blir med största sannolikhet något italiensk ställe i krokarna.

Titta vad fint huddagiset är förresten!
Lilla Mally Moo får som ett eget hotelrum & det finns lekrum & allt möjligt.
Känns så himla bra att han också får ha det lyxigt när vi är borta.



Och just ja.
Dom har precis öppnat en finfin uteservering ett par meter från våran entre.
Hur himla behändigt är inte det?


Kommentarer
Postat av: Hannah

Hunddagiset ser ju toppenfint ut! Där kommer Marshy må gott :) Skönt å kunna slappna av när ni åker.



Å vad härligt med uteservering. Ser riktigt nice ut :)

2011-05-01 @ 19:50:33
URL: http://gingertea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0