Filmer, promenad & indiskt

Inte ett endaste litet vettigt dugg har vi fått avklarat idag.
Andrew är sjuk & jag är pigg men tvingar mig själv att vila så jag blir helt frisk.
Vi gick en liten promenad här i Williamsburg för att kika på en nyöppnad matbutik & det var ungefär allt.
Jag tog mig en liten längre tur över Williamsburg bridge där det var fullt av vårglada människor som joggade, promenerade & cyklade. Härligt!
Men mer än det orkade jag inte, så jag är tillbaka, nyduschad & nedkrupen i soffan.
Nu ska vi se Booklyn Finest, vänta på en liten gubbe ska plinga på dörren & lämna en påse med nylagad indisk mat & jaa.. sen kollar vi nog en ny film & sen är denna dagen över.

Kommentarer
Postat av: Hannah

Härligt slapp lördag!

2011-04-03 @ 00:14:50
URL: http://gingertea.blogg.se/
Postat av: mamsen

Hade ni kuddkrig? Såg att det var internationella kuddkrigsdagen igår.

2011-04-03 @ 10:13:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0