Fredagslyx

Det blev en supergod långlunch på Egg.
Otroligt god mat!
Dit ska jag bjuda nära & kära när de är på besök.
Maten är väldigt Southern American. Texas-inspirerat typ.
Fast lite mer hälsosamt. Hur gott som helst!
Efter lunchen spontan-hoppade vi in på en skönhets-salong & fick oss en pedikyr.
Stolarna hade massagefuktion så jag blev genomknådad samtidigt som mina fötter blev bebislena.
Inte fy skam.
Fick även en nackmassage av en annan tjej medan naglarna torkade.
Fredagslyx.
Skaffade mig ett klippkort så jag ska börja gå dit varannan vecka eller så.
Blir fint det!

Nu ska jag gulla färdigt med min Marshmallow & sedan bege mig ut på stan för en shoppingrunda.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0