Jahaja

Nu ska det regna & blixtra & hålla på idag säger dom.
Jag sätter väl på mig gummistövlar + regnkläder igen då..
Vi kan ha som en liten gissningslek om ifall jag kommer svettas runt i för mycker kläder eftersom vädret är strålande, eller om alla kommer titta med avundsjuka blickar på regnmunderingen fråm himelriket när det bara öser det.
Who knows?
Ahja..

Tisdag & jobb jobb jobb.
Jag ser fram emot helgen supermycket redan.
Andrew ska resa igen, så jag ska hänga med mina tjejer & svira runt.
Och lilla P ska ha födelsedagskalas också!
1 år blir hon!
Tänk vad fort tiden går!

Kommentarer
Postat av: Pappa

Ge lilla P en grattis kra från mig !

2011-04-06 @ 06:04:08
Postat av: Jenny

Pappa - Det ska jag göra! :) Och du får en kram av mig också!

2011-04-06 @ 13:25:43
URL: http://jennybenny.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0