O-öppnat paket

På vårt vardagsrumsgolv ligger ett paket man inte får öppna.
Det anlände förra veckan när Andrew var ute på resa & var så himlans vältejpat med olika varningstexter överallt så jag blev livrädd & trodde det kunde innehålla en bomb.
Småsvettig ringde jag upp min andra hälft för att fråga, men då skrattade han & sa att det är en bok.
Men inte vilken bok som helst!
Utan det är en av 2150 böcker som noggrant utvalda människor världen över har fått äran att köpa.
Den kostade hela 900 dollar!
Vet ni vad det är för bok?

Det är Jimmy Pages signerade självbiografi med massor med opublicerade bilder.
För att få boken fick Andrew skicka personliga mail till publiceringspersonerna, där dom granskar allt under lupp för att välja dom mest lämpliga att få äga denna bok.
Lite häftigt tycker jag!

Men vi vet inte om vi ska öppna paketet än eftersom det är en sådan fin dyrgrip som nu är värd väldigt mycket mer pengar..



Hej hej lilla paketet..

Kommentarer
Postat av: Hannah

Maila mig när du har tid vetja! :)

2011-04-06 @ 14:52:43
Postat av: Therese

Coolt! :)

Kram

2011-04-06 @ 18:51:57
URL: http://kamtroll.blogg.se/
Postat av: Pappsen

Avundsjuk !!!!

2011-04-07 @ 08:35:35
Postat av: Jenny

Hannah - Sure!



Therese - Jag vet! :)



Pappsen - Du kan få kolla på paketet när du kommer hit & kanske stöta i det, haha!

2011-04-07 @ 13:25:44
URL: http://jennybenny.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0