Vandaag

I East Village ligger ett väldigt trendigt, modernt, Europeiskt ställe som heter Vandaag.
Det var här jag drack den galna öl-drinken med annanasjuice & Aquavit. Den var god, men ganska väl spetsad, så därav mitt icke existerande välmående dagen efter.
Hur som haver.
Dom har massor med roliga & konstiga drinkar på menyn & vissa innehåller absint.
Farligt!
Menyn är spännande & dom har öppet frukost, lunch, brunch, middag & det finns även ett bageri. Så hela dagen lång kan man gå hit.
På listan av godsaker finns massor med skandinaviska saker som smörrebröd, gravlax, ärtsoppa & något som heter Bitterballen. Det tyckte jag var skitkul i lördags kan jag säga er.
Jag skrattade som aldrig förr.
Men det hör inte till detta inlägg.



Läs mer om Vandaag här!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0