Ångest

Det blev inget mer bloggande igår, för efter lägenhetstitten var jag hel-depp.
Hyresvärden med fru blev fast på någon ö, så dom kunde inte komma.
Detta har ju hänt 2 gånger, så jag börjar tro att dom bara är lata.
Dessutom så var lägenheten i det mest bedrövliga skick någonsin.
När möblerna var på plats så täckte det tydligen en massa massa skavanker.
Nu blev lägenheten helt plötsligt ett megaprojekt & vi måste ändra inflyttningsdatumet..
SÅ JOBBIGT!

Vi knackade i väggar & insåg att där finns inte några bjälkar att fästa hyllor i.
Testade alla lampor för att inse att massor av kontakter är helt slutkörda.
Köksfläkten är ur fuktion.
Tidigare hyresgäster hade förstört hyllor i garderober?!

Jag kan hålla på i evigheter.
Det känns inte roligt alls just nu.

Pratade länge med mamma & pappa igår & som vanligt får dom allt att kännas bättre.
Men sen vaknade jag upp klockan 3 inatt & började grubbleriet igen.

Jag vill ha sånadär extreme home makeover proffs.
Då kan dom vara där i några dagar & göra lägenheten tipptopp.
Det vore det.

Kommentarer
Postat av: Pappsen

Hmmm

Kanske home makeover paret Mamma och Pappa !?

Det skulle ha varit kul :)



Lycka till

Ni fixar det, ta ett djupt andetag

Det blir så bra i slutänden



Kramar i massor till Er alla

2011-08-15 @ 15:39:09
Postat av: jenny

hej jenny!

jag måste bara berätta att jag fick nys om din blogg genom en bekant till mig, vän till dig och jag har suttit som fastspikad o läst nästan från början! älskar din blogg! den o du är toppen! ha det fint. kram

2011-08-15 @ 18:57:02
Postat av: Jenny

Pappsen - ÅH vad jag hade varit GLAD om ni kom & hjälpte mig. Nu är världens bästa hemmarfixar team! KRAAAAM från oss alla & en extra från lillkorven :)



Jenny - Men TACK! Så hemskt glad blir jag! Åh. Nu gjorde du min dag! Kramar till dig!

2011-08-16 @ 02:00:04
URL: http://jennybenny.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0