Flyttlåda

Jag vet inte riktigt hur många gånger jag flyttat i mitt liv.
Men vad jag vet är att jag tycker inte om när man börjar packa ihop sig.
Det är kartonger ÖVERALLT.
Allt är en röra & jag får mindre panik.
Kan bero på att jag har lite städmani, så detta stöket får mig att bli illamående.

När jag väl flyttat så packar jag upp allt på en & samma dag.
Allt ska upp.
Inte en endaste kartong får stå orörd innan jag hoppar i säng.

Nej nu ska jag inte tänka på det mer.
Dags att slappa lite i soffan.
Har jobbat, städat, handlat mat & underhållt vovve idag.
Är SÅ trött.
Och hungrig.

Har haft soppa-cravings hela dagen. Makaronsoppa med kycklingbuljong.
Mmmm.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0